hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|استاندار قم با کاروان خادمین حرم رضوی دیدار کرد

قم|استاندار قم با کاروان خادمین حرم رضوی دیدار کرد

بر اساس این گزارش، اعضای کاروان زیر سایه خورشید که همزمان با دهه کرامت به شهر مقدس قم سفر کرده‌اند، روز یکشنبه با استاندار قم دیدار و پرچم متبرک آستان قدس رضوی را به وی اهدا کردند.

استاندار قم در این دیدار در استانداری، ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و ولادت‌های فرخنده این دهه تصریح کرد: خدمت به اهل بیت (ع)، توفیق بزرگ و افتخار ارزنده‌ای است که باید قدردان آن بود.
 وی وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را مایه خیر و برکت ایران اسلامی و افتخاری ارزشمند برای مردم مشهد و قم برشمرد و گفت: امیدواریم خادم شایسته‌ای برای این بزرگواران باشیم و در تحکیم هرچه بیشتر و رابطه خواهری و برادری بین این ۲ استان و تبادل زائران توفیقات الهی نصیبمان شود.
 نماینده خادمین حرم رضوی نیز در این دیدار با اشاره به حضور چند روزه کاروان زیرسایه خورشید در قم، از استقبال گرم و مهمان‌نوازی مردم و مسؤلان استان قم سپاسگزاری و قدردانی کرد.
 اعضای کاروان زیر سایه خورشید در این دیدار نشان، پرچم و بسته متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را به استاندار قم اهدا کردند.
 دهه کرامت از اول ذی القعده مصادف با ۱۳ تیرماه جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) شروع شده است و تا ۱۱ ذی القعده مصادف با ۲۳ تیرماه جاری، سالروز میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد